REKLAMACJA DOSTAWY
Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową w ciągu 48 godzin od dostawy.
Prosimy o przesłanie nam mailem zdjęcia paczki (z widoczną etykietą) oraz otrzymanego produktu, na którym wyraźnie widać uszkodzenie.
Twoja reklamacja będzie traktowana priorytetowo i serdecznie przepraszamy za niedogodności.
ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU
Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od dostawy. Masz możliwość zwrotu zakupionych rzeczy z prawem do wymiany na inny produkt lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.
W ciągu 14 dni od dostawy, wypełnij formularz zwrotu lub wymiany (odpowiednie linki znajdziesz poniżej) lub poinformuj nas e-mailem o chęci odstąpienia od zakupu.
W przypadku wymiana produktu należy wypełnić: https://form.jotformeu.com/202362361637351?language=pl
W przypadku zwrotu należy wypełnić: https://form.jotform.com/202361962180047?language=pl
Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.
Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym. Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.
Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci zwrotu (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.)
Paprotna 10
51-117 Wrocław
Polska
Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.
Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach wymiany lub wartość zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 8 dni roboczych.
Lista produktów, dla których odstąpienie od zakupu jest ograniczone lub niemożliwe:
- Środki czyszczące, pasty polerskie itp.: produkty te można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna/plomba nie została zerwana lub jeśli nie zostały jeszcze otwarte i użyte.
- Stroje kąpielowe, bielizna, produkty kosmetyczne: ze względów higienicznych nie można zwracać strojów kąpielowych, bielizny i produktów kosmetycznych.
- E-booki: z uwagi na fakt, że e-booki są uznawane za własność intelektualną i w związku z tym nie jest możliwy ich zwrot w formie materialnej (można je pobrać lub skopiować), nie można ich zwrócić ani uzyskać za nie zwrotu pieniędzy. Korzystanie z e-booka skutkuje zrzeczeniem się prawa do odstąpienia od zakupu.
- Zestawy, komplety: częściowy zwrot pojedynczych produktów wchodzących w skład zestawu nie jest możliwy. Wszelkie roszczenia dotyczące zestawów Mystery Box zostaną rozpatrzone i rozstrzygnięte wyłącznie w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.
- Prezenty: nie jest możliwe odstąpienie od zakupu produktów otrzymanych w prezencie.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.
WYMIANA W RAMACH GWARANCJI
Jeśli produkt jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, możesz skorzystać z 2-letniej gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia elektroniczne w naszym sklepie.
Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:
– fizycznych uszkodzeń produktu;
– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;
– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.
Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.
Wypełnij formularz wymiany pod poniższym linkiem lub poinformuj nas drogą mailową o chęci skorzystania z gwarancji.
W przypadku wymiany w ramach gwarancji wypełnij: https://form.jotformeu.com/202362361637351?language=pl
Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.
Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym. Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.
Lista przedmiotów, dla których nie ma możliwości odstąpienia od zakupu lub odstąpienie jest ograniczone:
Detergenty, pasty polerskie, produkty kosmetyczne: Produkt można zwrócić tylko wtedy, gdy nie została usunięta folia ochronna/uszczelka i nie był on nadal otwarty lub używany.
Stroje kąpielowe, bielizna: Stroje kąpielowe i bielizna nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.
E-book: E-book jest własnością intelektualną, której nie można fizycznie zwrócić (można ją przenieść lub skopiować), dlatego nie ma możliwości wymiany lub zwrotu tej pozycji.
Zestawy, komplety: Częściowy zwrot poszczególnych produktów z zestawu nie jest możliwy. Reklamacja dotycząca pudełka Mystery zostanie przyjęta i rozstrzygnięta tylko w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.
Prezenty: nie ma możliwości reklamacji produktów otrzymanych jako prezenty.
Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci skorzystania z gwarancji (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.)
Paprotna 10
51-117 Wrocław
Polska
Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.
Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach gwarancji w ciągu 8 dni roboczych.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.