DOSTAWA

Kiedy otrzymam zamówienie?

Szybka dostawa to jeden z naszych podstawowych priorytetów i misja naszej firmy. Dlatego większość naszych zamówień jest wysyłana tego samego lub następnego dnia roboczego. Wysyłamy za pośrednictwem GLS, oto szacowane czasy dostawy:

KRAJ CZAS DOSTAWY
Włochy 2-3 dni
Słowenia 1-2 dni
Czechy 4-7 dni
Polska 2-7 dni
Słowacja 3-6 dni
Węgry 3-4 dni
Chorwacja 2-3 dni
Niemcy i Austria 2-3 dni

Jedyny wyjątek to produkty, których nie posiadamy na stanie magazynowym (co dotyczy około 1% produktów), dla których czas dostawy wynosi 7-10 dni więcej niż regularny czas dostawy. Jeżeli nie otrzymasz paczki w określonym powyżej czasie dostawy + 2 dni, skontaktuj się z nami pod [email protected]

Ile kosztuje dostawa?

Koszt dostawy to 0 na wszystkie zamówienia przed-płacone (karta kredytowa lub PayPal). Jeżeli wybierzesz płatność za pobraniem, opłata za usługę wynosi 14 . Do wszystkich zamówień powyżej 300 zł oferujemy darmową dostawę. Oferujemy także darmową dostawę w specjalnych promocjach, wyraźnie oznaczonych na naszej stronie internetowej i/lub stronach produktów.

Moja paczka jeszcze nie dotarła? Co się stało?

Sprawdź powyższą tabelę aby zapoznać się z szacowanymi czasami dostawy, jeżeli minęły dwa dni powyżej liczby tam podanej, skontaktuj się z nami pod [email protected], a sprawdzimy wszystko za ciebie.

PŁATNOŚCI:

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Gotówką przy odbiorze (usługa świadczona przez GLS)

– Kartą kredytową lub debetową (usługa świadczona przez Braintree, firmę Paypal)

– Systemem PayPal

Nie otrzymałem faktury?

Fakturę wysyłamy za pomocą wiadomości e-mail. Czasem taka wiadomość może nie dotrzeć do odbiorcy, więc sugerujemy kontakt z nami pod adresem [email protected], a ponownie ją wyślemy. Uwaga, nie zapewniamy faktur dla firm, ponieważ nasz sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż B2C. Dla zamówień hurtowych, prosimy o kontakt pod adresem [email protected] wiadomością o temacie >>pytanie o sprzedaż hurtową<<.

ZWROTY I WYMIANY 

Nie lubię produktu. Co mogę zrobić?

To na 99% się nie stanie, ale w takim przypadku, przejdź pod następujący link: https://myhank.pl/zwrot-i-wymiana/
Uwaga: nie możemy zwrócić pieniędzy w przypadku płatności gotówką przy dostawie, jeżeli nie wypełnisz formularza i nie podasz numeru konta bankowego.

Otrzymałem zepsuty / niedziałający produkt. Co mogę zrobić?

Natychmiast skontaktuj się z nami pod adresem [email protected], znajdziemy rozwiązanie w zależności od zamówionego produktu.

PRODUKTY

Nie otrzymałem instrukcji produktu?

Dołączamy instrukcję do każdego produktu, w lokalnym języku. Jeżeli nie otrzymałeś swojego egzemplarza (mogła się zgubić w trakcie dostawy, mogła nastąpić pomyłka w magazynie ,itd.), skontaktuj się z nami pod adresem [email protected] przed użyciem produktu.

Czy wszystkie produkty są bezpieczne w użyciu?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są w 100% bezpieczne, jednakże jeżeli cierpisz na jakieś schorzenie lub masz jakiekolwiek wątpliwości, zawsze najpierw skontaktuj się z lekarzem. Nasze produkty to nie leki!

FIRMA

Kto stoi za sklepem internetowym?

Firma stojąca za marką Hanksome to 2digit d.o.o.. Jesteśmy firmą ze Słowenii, z siedzibą pod adresem Gorenjska cesta 24, 1234 Mengeš.