Plecy

Zwrot I Wymiana

Twoja prośba o wymianę produktu musi zostać złożona w ciągu 14 dni od daty dostawy. Przedmiot, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Paczki, które nie będą spełniały tych wymogów zostaną odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

Jak zacząć proces wymiany:

  1. Wejdź w: LINK
  2. Wypełnij i wyślij formularz.
  3. Po wysłaniu formularza otrzymasz na swój adres e-mail kod reklamacyjny.
  4. Napisz kod reklamacyjny na swojej paczce.
  5. Wyślij swoją paczkę na:
    General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.)
    Paprotna 10
    51-117 Wrocław
    Polska

Jak tylko biuro reklamacyjne otrzyma Twoją przesyłkę, w ciągu 8 dni roboczych zostanie wysłany nowy produkt zastępczy.

Uwaga: Jeśli nie otrzymają Państwo kodu, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy.

WAŻNE

Sprawdź potwierdzenie zamówienia lub fakturę, którą otrzymałeś mailowo po złożeniu zamówienia, aby upewnić się, że produkty zostały zakupione w naszym sklepie internetowym. Jeśli wyślesz nam produkt, który nie jest nasz, nie jesteśmy odpowiedzialni za Twój błąd i nie zwrócimy paczki. Wysyłka musi być dokonana listem poleconym z dowodem nadania. Jeśli przesyłka zostanie zagubiona, nadal będzie można rozwiązać reklamację, weryfikując odbiór za pomocą numeru śledzenia. Koszty pocztowe zwrotu pokrywa nadawca, nie przyjmujemy przesyłek opłaconych przez odbiorcę.

Lista przedmiotów, dla których nie ma możliwości odstąpienia od zakupu lub odstąpienie jest ograniczone:

Detergenty, pasty polerskie, produkty kosmetyczne: Produkt można zwrócić tylko wtedy, gdy nie została usunięta folia ochronna/uszczelka i nie był on nadal otwarty lub używany.

Stroje kąpielowe, bielizna: Stroje kąpielowe i bielizna nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.

E-book: E-book jest własnością intelektualną, której nie można fizycznie zwrócić (można ją przenieść lub skopiować), dlatego nie ma możliwości wymiany lub zwrotu tej pozycji.

Zestawy, komplety: Częściowy zwrot poszczególnych produktów z zestawu nie jest możliwy. Reklamacja dotycząca pudełka Mystery zostanie przyjęta i rozstrzygnięta tylko w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.

Prezenty: nie ma możliwości reklamacji produktów otrzymanych jako prezenty.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

W przypadku wystąpienia wady lub usterki przedmiotu można skorzystać z gwarancji. Na wszystkie nasze urządzenia elektroniczne udzielamy 2-letniej gwarancji. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:

  • uszkodzeń fizycznych
  • zużycia wynikającego z użytkowania
  • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania artykułu

POZYTYWNIE ROZSTRZYGANE BĘDĄ TYLKO TE ROSZCZENIA, KTÓRE SPEŁNIAJĄ WSZYSTKIE WYMIENIONE WYŻEJ WARUNKI.

REKLAMACJA WYSYŁKI

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie lub nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy o powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji w ciągu 48 godzin od dostarczenia przesyłki. Uprzejmie prosimy o przesłanie drogą mailową zdjęcia paczki (z widoczną etykietą) oraz otrzymanego produktu, na którym wyraźnie widać uszkodzenie. Twoją reklamację potraktujemy priorytetowo i szczerze przepraszamy za niedogodności.

Twoja prośba o zwrot produktu musi zostać złożona w ciągu 14 dni od daty dostawy. Przedmiot, który chcesz zwrócić, musi być nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Paczki, które nie będą spełniały tych wymogów zostaną odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

Jak zacząć proces wymiany:

  1. Wejdź w: LINK
  2. Wypełnij i wyślij formularz.
  3. Po wysłaniu formularza otrzymasz na swój adres e-mail kod reklamacyjny.
  4. Napisz kod reklamacyjny na swojej paczce.
  5. Wyślij swoją paczkę na:
    General Logistics Systems Poland Sp. z o.o.(2DIGIT d.o.o.)
    Paprotna 10
    51-117 Wrocław
    Polska

Jak tylko biuro reklamacyjne otrzyma Twoją przesyłkę, cena zakupu zostanie zwrócona w ciągu 8 dni roboczych.

Uwaga: Jeśli nie otrzymają Państwo kodu, uprzejmie prosimy o kontakt mailowy.

WAŻNE

Sprawdź potwierdzenie zamówienia lub fakturę, którą otrzymałeś mailowo po złożeniu zamówienia, aby upewnić się, że produkty zostały zakupione w naszym sklepie internetowym. Jeśli wyślesz nam produkt, który nie jest nasz, nie jesteśmy odpowiedzialni za Twój błąd i nie zwrócimy paczki. Wysyłka musi być dokonana listem poleconym z dowodem nadania. Jeśli przesyłka zostanie zagubiona, nadal będzie można rozwiązać reklamację, weryfikując odbiór za pomocą numeru śledzenia. Koszty pocztowe zwrotu pokrywa nadawca, nie przyjmujemy przesyłek opłaconych przez odbiorcę.

Lista przedmiotów, dla których nie ma możliwości odstąpienia od zakupu lub odstąpienie jest ograniczone:

Detergenty, pasty polerskie, produkty kosmetyczne: Produkt można zwrócić tylko wtedy, gdy nie została usunięta folia ochronna/uszczelka i nie był on nadal otwarty lub używany.

Stroje kąpielowe, bielizna: Stroje kąpielowe i bielizna nie mogą być zwrócone ze względów higienicznych.

E-book: E-book jest własnością intelektualną, której nie można fizycznie zwrócić (można ją przenieść lub skopiować), dlatego nie ma możliwości wymiany lub zwrotu tej pozycji.

Zestawy, komplety: Częściowy zwrot poszczególnych produktów z zestawu nie jest możliwy. Reklamacja dotycząca pudełka Mystery zostanie przyjęta i rozstrzygnięta tylko w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.

Prezenty: nie ma możliwości reklamacji produktów otrzymanych jako prezenty.

ROSZCZENIE GWARANCYJNE

W przypadku wystąpienia wady lub usterki przedmiotu można skorzystać z gwarancji. Na wszystkie nasze urządzenia elektroniczne udzielamy 2-letniej gwarancji. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku:

  • uszkodzeń fizycznych
  • zużycia wynikającego z użytkowania
  • wad powstałych w wyniku nieprawidłowego, niewłaściwego i niedbałego użytkowania artykułu

POZYTYWNIE ROZSTRZYGANE BĘDĄ TYLKO TE ROSZCZENIA, KTÓRE SPEŁNIAJĄ WSZYSTKIE WYMIENIONE WYŻEJ WARUNKI.

REKLAMACJA WYSYŁKI

Jeśli produkt został uszkodzony w transporcie lub nie jest zgodny z zamówieniem, prosimy o powiadomienie nas o zaistniałej sytuacji w ciągu 48 godzin od dostarczenia przesyłki. Uprzejmie prosimy o przesłanie drogą mailową zdjęcia paczki (z widoczną etykietą) oraz otrzymanego produktu, na którym wyraźnie widać uszkodzenie. Twoją reklamację potraktujemy priorytetowo i szczerze przepraszamy za niedogodności.